julgod

1kommentarer

Har haft en period med mindre värk och mer kärlek. Senaste tiden har varit ensamt, värkigt och jobbigt faktiskt. Har lite svårt för det där med ensamhet. Ingen som hör av sig och vill ses, man blir inte inbjuden till nåt osv. nyår brukar vi vara själva eller hos anna. Bra att jag har henne och Timmy <3 Självklart är det inte någons fel bara jag som känner så tyvärr. ska börja full dbt nu och det känns bra, vill göra nåt åt den här personlighetsstörningen för mig själv och dem i min närhet.
sköldkörteln ger sig till känna med halsont förkylning och hormonelle förändringar. Går väl över snart så jag kan börja konditionsträningen igen.
Har haft en stressfull jul men trevlig med min familj och med Timmys fina familj. sov hela dagen igår när vi kommit hem.Idag blir inte mycket mer gjort. Men kan känna att nånting börjar. Det nya året kommer att hjälpa mig att lära känna mig själb och kontrollera mig i vissa för mig svåra situationer. Jag vill börja leva men hämmas hela tiden av smärtor, mycket frustrerande. nu ska jag sova, tagit sömntabletterna. 

1 kommentarer

Anna Ester

09 Jan 2016 11:01

Love u! Du blir visst inbjuden till saker..t.e.x till mig o Jonas över Nyår. Jag tänkte bjuda på 3-rätters mm.
De flesta "kompisar" har annat inplanerat och tar antagligen för givet att du firar med din familj os.v

Det blir bra att du börjar dbt:n kanske tufft i början men det blir nog bra. Smärtan den försvinner ju dock ej mirakulöst..men kanske blir det inom sin tid bättre..viktigt är nog att du hittar saker som känns meningsfulla och energigivande i mellan så kan du lättare hantera värken..?? Älskar dig

Kommentera

Publiceras ej