suck

0kommentarer

ska jag operera mig i matstrupen eller inte det är frågan. Om jag gör det kanske det blir lite lättare att äta ett tag. Risken för mer problem med värk och magsaft blir större. Å andra sidan kommer skiten tillbaka efter ett tag och jag blir likt förbannat tvungen att ta bort matstrupen. Eller ska jag fixa en pegg och sluta äta helt innan jag skadar den så mycket att den går sönder. Jag vill kunna äta och njuta av att äta. spyr när jag tänker på framtiden och all ovisshet. Önska att alla svar bara kom till en. Ja,ja det kunde alltid vara värre jag vet. Men den som inte själv har akalasi har faktiskt inte en jävla susning om hur det känns att gå igenom operationer undersökningar följdproblem och värk. Börjar nästan tro att jag bara har inbillat mig alltihop, alla jävla smärtdiagnoser,tumörer och annan hälsorellaterad skit som händer mig. Känns ibland som ett väldigt dåligt skämt. Ja. Jag ska vara tacksam jag vet. Dock tycker jag väl att det är ganska lätt för andra att säga det när dom inte varit så sjuka som jag har varit sedan jag var 13år. Tänker mer positivt en de flesta jag känner och är betydligt mer tacksam. Men det kommer stunder då jag är bitter och trött.

Kommentera

Publiceras ej